miercuri, 25 aprilie 2012

Oameni între oameni

Acum ceva vreme am fost facilitator la una din sesiunile Oratorica, găsiţi mai multe infouri despre ce înseamnă şi cu ce se mănâncă aici. Sper, curând să pot termina şi eu articolul despre această experienţă şi să îl împărtăşesc cu voi ;).
Azi am avut ocazia să întâlnesc unul dintre cursanţi la o întâlnire de business. Ceea ce m-a surprins şi mai mult a fost partenera lui. Marta este o persoana plină de viaţă, energie, care vorbeşte extrem de frumos, are ochii vioi care tradeaza o minte ascuţită însă trădează şi enorm de multă tristeţe, este deasemenea autoare a cărţii "Personalităţii cu handicap care au influenţat istoria".
Acum 8 luni când am luat decizia de a trăi fiecare clipă ca şi cum ar fi ultima ştiam că îmi vor aparea în cale oameni care mă vor motiva şi îmi vor da încredere în mine că sunt pe drumul cel bun. Azi una din persoanele acestea este Marta - care se află într-un scaun cu rotile de când avea 14 ani, însă acest lucru a transformat-o într-o luptătoare feroce, îi place să susţină discursuri motivaţionale si are roţiile caruţului decorate cu planete vesele care te împing la visare...este o persoană frumoasă.
Dedicaţia primită de la ea pe carte dăruită după terminarea discuţiei sună cam aşa: "Rămâi curajoasă şi naturală într-o societate care câteodată este extrem de superficială".
Piesa de mai jos merge ca unsă....

Niciun comentariu: