joi, 23 august 2012

O limonadă şi un discurs

Ei bine acum doua seri nu am reuşit să fac nici o poză, însă compania de care m-am bucurat şi zâmbetul sufletesc care încă este la loc de cinste au fost mai mult decât un câştig.

 

În aprilie am susţinut un curs la Oratorica, un proiect organizat de liga studenţilor de la Contabilitate şi care este axat pe dezvoltarea aptitudinilor de comunicare a studenţiilor . Am avut onoarea să am în clasa de Public Speaking oameni minunaţi care mi-au rămas în viaţă: viitori sportivi pasionaţi de nutriţie, viitori designeri sau viitori oameni de creaţie. Eu am împărtăşit cu ei informaţii iar ei mi-au dat în schimb energie, feedback-uri fantastice şi mai ales prietenia lor – lucru de care sunt extrem de mândră! 

 

Acum două seri m-am văzut cu una din domnişoarele care au fost alături de mine la experienţa Oratorica. Au fost câteva ore geniale care m-au făcut să îmi recapăt încrederea în oamenii din România şi să cred că avem un viitor! Discuţiile purtate pe terasa Atelierului Mecanic, mi-au dat bună dispoziţie şi mi-au reconfirmat că cel mai frumos lucru pe care îl poţi face în viaţa e să te înconjori de oameni minunaţi de la care să ai ce învăţa, care să îţi hrănească zâmbetul interior şi care să fie alături de tine când spui "la naiba, am încurcat-o!" ca să parafrazez o poză care circulă în universul vast care este internetul. Ei bine, atunci când este momentul potrivit aceşti oameni apar în viaţa ta şi dacă eşti deschis pot deveni cea mai frumoasă parte din viaţa ta. Dacă eşti norocos îţi rămân alături o mare parte din ceea ce ţi-a rămas în faţă. Eşti dator însă ca energia/ învăţăturile/ experienţele ce ţi-au fost dăruite să le împarţi cu alţii care la rândul lor să le dea mai departe.

 

Am povestit experienţe, aminitiri şi am vorbit despre oamenii care ne fac viaţa mai bună prin apariţia lor în ea. Discuţia m-a făcut să realizez multe dar mi-a făcut şi un dor nebun acel cineva care e acolo când am probleme, care mă face să zâmbesc mereu şi care este cel mai aprig susţinător al meu... 

 

Dar revenind mulţumesc Florentina pentru cea mai delicioasă limonadă de vorbă avută vreodată pe străzile Bucureştiului şi pentru că ştiu că eşti o cititoare a blogului nu am apucat să fac testul, tu ai trimis articolul? :) 


Niciun comentariu: