marți, 14 mai 2013

Idei năstrușnice sau cum să pui pasiune în marketing

Am știut încă de când mi-am luat prima mașină Smart că pe cât de specială este mașina pe atât de trăsniți :P îi sunt proprietarii. În România, am văzut mașini inscripționate cu Mickey Mouse, cu imitație de piele Loius Voitton, Oase și Pirați, desene abstracte și extrem de des întâlnitele floricele. La întâlnirile internaționale la care am participat până acum am văzut pe mașini Pucca, Ștumfi, motive militare, explicații ale fiecărei piese de pe mașină, steaguri ale unor țări, buline multicolore etc. Așa cum spuneam este o comunitate plină de trăsniți, trăsniți în pasiunea lor pentru mașina pe care o conduc și mașină pe care, prin personificare au transformat-o într-un membru al familiei. La mine vechiul Smart 42 este încă numită: „aia mică” la mai bine de 3 ani de când și-a îndreptat talonul spre alt șofer.

Ca să vă exemplific, vă dau mai jos câteva din pozele prinse în Belgia, la SmartTimes 2012:



Ei bine, cei din Statele Unite, s-au gândit să folosească această pasiune într-o campanie de marketing, așa încât au făcut filmulețe despre posesorii de Smart și povestea care îi leagă. Și ca să completeze povestea au făcut și poze în spatele camerei astfel că avem mai jos și povestea din spatele poveștii :)

Acum parcă ați vrea și voi un smart, nu-i așa? :)


Niciun comentariu: