vineri, 17 mai 2013

Vrei să schimbi ceva în comunitatea ta?

Zilele acestea drumul m-a purtat la mare. Aflată în Vama Veche încă de ieri, la conferința regională Sud JCI România, în calitate de Vicepreședinte Membri a localei JCI Buzău, am o bucată liberă așa încât am decis să îmi aduc blogul la zi. Pentru a fi complet alături de mine, am folosit aparatul numit Puiul Florică pentru a surprinde imaginea pe care o văd ochii mei dacă se ridică peste laptop.



Acum că am terminat contemplarea să revenim la lucruri serioase :P

Spuneam mai sus că sunt la Vama Veche în calitate de Vicepreședinte Membri JCI Buzău, este o funcție nou dobândită, și pe care o adaug cu mândrie lângă celelalte. Șansa de a cunoaște oamenii din Buzău și de a mă alătura unei organizații care vrea să schimbe lucrurile m-a făcut să îmi doresc să devin și mai implicată. Astfel îmi doresc să îi fac și pe alții să ne descopere și să aibă șansa pe care am avut-o eu în urmă cu mai bine de un an. Cum funcția care se ocupă cu recrutarea, informarea și mentorarea potențialilor membrii era liberă, am luat decizia în martie - să candidez. Și voila că am câștigat, oare pentru că nu am avut contracandidat? :P

Următorul pas este să mă apuc serios de recrutare, pentru că sunt o organizație cu multe proiecte, care mai de care mai interesate de la ecologie (Earth Hour), la învățare non-formală (COD: Agora și Academia JCI Buzău), la evenimente de networking (Business Networking Event și Buzău Offroad Experience) pâna la recunoașterea personalităților locale (Gala de final de an JCI Buzău - Ten Outstanding Young Persons). V-am trezit un pic interesul? Ei bine, intrați pe facebook, dați-ne like, și impărtășiți prietenilor voștri din zona Buzău că ne căutăm colegi de organizație. Profilul mmebrului JCI Buzău, tânăr activ cu vârsta între 18 - 40 de ani, dornic de implicare și de a aduce schimbare pozitivă în comunitatea din care face parte.

Dacă vă plac pozele aveți mai jos și afișul campaniei noastre, cu poze din orașul Buzău și cu datele noastre de contact, feel free să îl diseminați deasemenea :)

3 comentarii:

automacarale de inchiriat spunea...

Sigur ca da,in primul rand ca sa ne mearga bine as schimba toti politicienii din Romania.

audeo spunea...

Buna,
Long time no see :) Mult succes cu acest proiect!

Marin spunea...

Bine ai revenit! Mă bucur să văd un semn de la tine! Sper să revii la potențial maxim așa cum m-ai obișnuit :)

Să fie!