sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Facilitare grafică și Smart - cum să reziști? :)

Încă din 2007 de când mi-am luat smartul și am întemeiat clubul primesc mereu întrebarea cât de sigură e mașina? Ei bine, probabil că la fel li se întâmplă și celor din America, așa că au făcut pe baza unor povești reale o serie de 4 filmulețe despre Smart - 2 din ele sunt despre siguranță, unul despre cât de încăpător este și al doilea este despre comunitate, cam ca ce avem noi în București, Cluj, Timișoara, Constanța, Târgu Jiu etc :)

Modalitatea de prezentare m-a dublu convins să scriu despre filmulețe, facilitarea grafică este folosită pentru a povesti iar materialul pe care se desenează sunt chiar mașinile :)

Unul dintre proiectele din această vară este să îmi desenez mașina, singură, renunțând poate la inimioarele multicolore care mi-au făcut celebră mașina :)




Niciun comentariu: