duminică, 19 octombrie 2014

Starbucks și dimineața, aia de după weekend

E duminică seară și, dacă petreci un pic de timp pe rețelele sociale vei observa clasicele statusuri cu animăluțe sau desene haioase cu mesajul: „aolio, mâine iar e luni!”.

Acum ceva vreme am decis că persoanele pe care le voi mai vedea în lista mea cu astfel de „plângeri” sau cu cele ”ieeei e vineri - începe viața” vor prim unfollow din partea mea și dacă nu suntem foarte apropiați chiar „unfriend”. 

Din punctul meu de vedere, orice zi este așa cum ți-o faci. Poți avea o zi proastă într-o vineri sau o zi de excepție în aceea urâtă și blamată zi de luni - totul este după inima ta. Și, în altă ordine de idei, faptul că te plângi într-un colț de internet că mâine este o anumită zi nu schimbă cu nimic rotația pământului și nici nu împiedică scurgerea timpului. Puneți în cap să te trezești zâmbind, să ai în cap faptul că vei păți numai lucruri bune și că îți place locul tău de muncă - încet, încet s-ar putea să îți schimbi percepția asupra zilei de luni.

Și, atunci când alegi să vezi lucrurile pozitive care se întâmplă într-o zi de luni poți ieși la rampă cu un discurs despre cărți, facebook și dezvoltare personală în fața liceenilor buzoieni - cum va fi cazul meu mâine în cadrul evenimentului BookLand sau să mergi la un eveniment marca JCI Buzău - Agora & Republica Ediție Specială sau poți scoate în lumina reflectoarelor o campanie genială ca aceasta, bazată pe sentimetele oamenilor cu privire la prima zi a săptămânii:


Niciun comentariu: